poniedziałek, 22 lutego 2016

Candy :)

Witajcie serdecznie!
Mam nadzieję, że początek tygodnia zaczął się dla Was bardzo dobrze.
A jeśli ktoś nie lubi poniedziałków to może trochę osłodzimy Wam ten dzień
takim oto CANDY :)
Zasady są bardzo proste, aby wziąć udział należy:
1. Zostań obserwatorem tego bloga, jeśli jeszcze nie jesteś.
2. Udostępnij powyższe zdjęcie na bocznym pasku swojego bloga
 z linkiem do naszego bloga.
3. Podlinkuj swoje imię poniżej.

Wróć do nas 22 marca na ogłoszenie zwycięzcy :)

37 komentarzy:

  1. Wow! Jestem pierwsza :) Banerek już wisi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już Moc Życzeń, więc chętnie przygarnę te dwa do kolekcji ;) ;) Banerek wisi w zakładce "cuksy", pozdrawiam! Aśko

    OdpowiedzUsuń
  3. Och ja bardzo nie lubię poniedziałków. ;)
    Dziękuje za osłodę. Banerek wisi i kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. banerek wisi, i od razu deszcz za oknem przestał padać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie tak zaczynac poniedziałek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miły poniedziałek <3
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dość, że poniedziałek to jeszcze 13stka mi się trafiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i znowu zaczynamy zabawę :) może kiedyś się uda

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuje się oczywiście, banerek już jest na bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię taaakie poniedziałki :D
    a candy jeszcze baaaardziej !

    OdpowiedzUsuń
  11. na deszczowy poniedziałek cukieraski ROSY OWL? dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie poniedziałki, oczywiście zapisuję się <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie! A kto by nie lubił! Dołączam do zabawy, chętnie przygarnę wykrojnik :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownosci :) nie sposób przejść obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do zabawy!!! Takie wykrojniki to nie lada gratka! Pozdrawiam serdecznie - Acik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. znowu kolejne świetne i niezbędne wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie ;) Wykrojniki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 21 mam urodziny to może być miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham takie candy , chętnie przyłaczę

    OdpowiedzUsuń
  20. Znalazłam we wtorek... ale takie cukierki osładzają co najmniej cały tydzień :) Dołączam do zabawy, banerek dumnie prezentuje się na moim blogu http://wrecewpadnie.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja ustawiam sie w kolejce po te cudne wykrojniki :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam jeszcze ani jednego wykrojnika, maszynka czeka smutna, aż wreszcie zdecyduję się jej jakieś towarzystwo podarować, haha, te byłyby idealnie na rozpoczęcie pracy z nią, pasują niemalże do każdej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wykrojniki mam juz jeden od Was super wycina:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam wasze wykrojniki- chętnie przygarnę do mojej póki co skromnej kolekcji choćby jeden. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam candy! Wykrojniki, wycinanki i skrapki również, bo są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia.
    Banerek dodany.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale niespodzianka, już zapisana:)
    Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za zabawę, może szczęście uśmiechnie się do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dopiero rozpoczynam przygodę z Waszymi wykrojnikami więc się zapisuję.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Reguły wypełnione, banerek wisi, a przy okazji zapraszam na moje pierwsze candy :) http://ewulaki.blogspot.com/2016/02/ewulakowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Dołączyłam do obserwatorów. Imię podlinkowane, a banerek zabieram do siebie na http://niezchin.blogspot.com. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie warunki spełnione , więc dołączam i ja .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń