niedziela, 8 stycznia 2017

Różowo i romantycznie
Pink and romantic

Witajcie!
Dziś pokusiłam się o lift mojej własnej kartki sprzed około roku.
Wówczas zrobiłam ją dla siebie, zrobiłam kartkę, która dokładnie pokazała to,
co lubię w pracach najbardziej, czyli kwiaty, koronki, pastelowe kolory i przepych.
Oddałam ją jednak koleżance, bo bardzo chciała,
ale obiecałam sobie wtedy, że zrobię sobie taką samą!!!
Trochę to trwało, ale mam!

Hello!
Today I attempt for a lift of my own card from last year.
I did it then for myself so there vere lots of flowers, laces, pastel colours and luxury.
I gived it to my friend because she had really wanted it.
But I have promised myself that I would do the exact same soon.
It's been a while but I finally have it!


Do wykonania kwiatów z foamiranu użyłam wykrojników Rosy Dot AC1 i AC2
For making foamiran flowers I used Rosy Dot AC1 and AC2 dies.


i kolejne moje ulubione listki wodne.
and my favourite water leaves.




Użyłam:
I used:

Listki wodneKwiatki AC2Kwiatki AC1

Pozdrawiam bardzo, bardzo zimowo!
Nie wiem jak u Was, ale u mnie sypie śnieg, a mróz nie odpuszcza... Prawdziwa zima!

I greet you really, really winterly!
I don't know how it looks in your place but here, in my town, snow is falling and frost isn't leaving... Real winter!

2 komentarze: