piątek, 22 września 2017

Ushii
Cross Promo z Chameleon Pens
Friend Friday with Chameleon Pens


Witajcie w kolejnym wpisie w ramach crosspromo z Chameleon Pens!
Moja córeczka niebawem skończy 5 lat, więc moja dzisiejsza inspiracja związana jest z przyjęciem urodzinowym. Mam już gotowe toppery do babeczek, udekorowałam słomki do napojów i - oczywiście - przygotowałam zaproszenia na przyjęcie. Ponieważ ostatnio córka lubi wróżki, postanowiłam użyć ich jako motywu przewodniego i wykorzystałam stemple z wróżkami i jednorożcami, kolorując je przy pomocy markerów z zestawu  5 Pen Pastel Tones. Z Chameleonami było to całkiem łatwe i uporałam się z tym w zaledwie kilka chwil, choć koloruję w zasadzie od niedawna, a markerów alkoholowych używam od bardzo niedawna:)

Hello and welcome to another part of The Friend Friday with Chameleon Pens!
My daughter will be 5 very soon, so today I want to show you my inspiration for a birthday party. I prepared some cupcake toppers, some decorative straws and, of course, b-day party invitations. As she likes fairies a lot, thus I used a beautiful fairy and a unicorn stamp and coloured images with the 5 Pen Pastel Tones set. It was pretty easy with Chameleons, so I was able to prepare a bunch of them in a few minutes, athough it was one of my first coloring with alcohol markers in life :)


Zestaw Pastel Tones od razu skradł mi serce, uwielbiam wszelkie pastele - a w tym zestawie są bardzo uniwersalne i ładne kolory, świetne do kolorowania stempli!

I fell in love with the Pastel Tones set - I really like pastels, and in this set all colors are versatile and beautiful, great for coloring images!



Oczywiście użyłam też wykrojników od Rosy Owl, przede wszystkim mojego najulubieńszego wykrojnika z zestawu FOLK1. Wygląda tak ślicznie i delikatnie z moimi wróżkami i jednorożcami... Część topperów wykonałam przy pomocy wykrojników z zestawu FOLK2.

Of course, I also used Rosy Owl dies, first of all - my the most favourite die from the FOLK1 set. It looks so beautiful, so delicate, so sweet with my fairies and unicorns... Some toppers I made with dies from FOLK2 set




Zaproszenia udekorowałam dodatkowo Paskiem i napisem "Zaproszenie".

The invitation cards was also decorated with the Strip and "Zaproszenie" sentiment.


Dziękuję Wam za odwiedziny - i nie zapomnijcie sprawdzić, co ciekawego przygotowały dziś dla Was projektantki na blogu Chameleon Pens!
Pozdrawiam!
Ushii

Thank you for stopping by and don't forget to check today's post on Chamelon Pens' blog!
Hugs!
Ushii


Użyłam:/Supplies:

http://shopuk.chameleonpens.com/chameleon-color-tones-5-pen-pastel-tones-set-retail/   http://rosyowl.com/index.php?id_product=79&controller=product&id_lang=2   http://rosyowl.com/index.php?id_product=78&controller=product&id_lang=2
http://rosyowl.com/index.php?id_product=47&controller=product&id_lang=2   http://rosyowl.com/index.php?id_product=66&controller=product&id_lang=2

10 komentarzy:

  1. Love these pretty pastel colors! What a fun birthday party plan!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my goodness!!! The sweetness of this project!!! Thanks for sharing!!! I love all the party decorations!!! Happy early birthday to your little girl!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. So lovely - your colouring is fantastic! I'm sure your daughter will love her party!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've a lot to learn yet, but thank you! I hope she'll like it :)

      Usuń
  4. Those are cute! I'm thinking of making a carousel with the horses and straws.

    OdpowiedzUsuń