sobota, 21 października 2017

Dwustronna świąteczna kartka - bombka
Ornament Card

Witajcie :)
Niby dopiero październik, ale gdy mnie wena dopadnie - i w lipcu potrafię zrobić coś bożonarodzeniowego... I niedawno też tak było - wpadły mi w ręce foremki ze świątecznymi motywami tak śliczne, że musiałam :D Powstała kartka, nietypowa bo dwustronna i ma kształt bombki, więc można ją powiesić jako dekorację.
Hi :)
You can say that it's still October. But sometimes I just have to create Christmas cards even in July :D And I had to do it recently too, when I've bought some beautiful holiday chocolate moulds.  So today I want to show you a double-sided Christmas card. It looks like an ornament and can be hanged as decoration, as well.

Jedna strona jest z misiem:
One side is with a bear:


A druga z reniferkiem:
And the other side - with reindeer:


Wykorzystałam mój absolutnie ukochany świąteczny napis Magicznych Świąt - ląduje on u mnie na większości kartek bożonarodzeniowych! Stworzyłam go z zestawów "Radosnych Wesołych Świąt" oraz "Magicznych Spokojnych Rodzinnych". Genialne jest to, że te zestawy dają tyle kombinacji!

I used my favourite Christmas sentiments from Rosy Owl. I use them on almost all my holiday cards!


Pozdrawiam!
Hugs!
ushii


W pracy użyłam:
I used:

http://rosyowl.com/index.php?id_product=65&controller=product&id_lang=2 http://rosyowl.com/index.php?id_product=32&controller=product&id_lang=2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz