czwartek, 27 grudnia 2018

Chwila dla siebie
A moment for yourself

Witam kochani. 
Mam nadzieję, że święta minęły wam w spokojnej i domowej atmosferze. Mam również nadzieję że w tym świątecznym zamieszaniu znaleźliście chwilę dla siebie. U mnie właśnie tak było . Uciekłam wieczorkiem do mojego pokoju aby stworzyć dla Was kartkę z użyciem mojego ulubionego wianka i listków

Hello dear.
I hope that Christmas has passed you in a peaceful and homely atmosphere. I also hope that in this festive confusion you have found a moment for yourself. That's how it was for me. I escaped in the evening to my room to create a card for you using my favorite garland and leaves.



  
Użyłam:
I used:



Do zobaczenia oraz szczęśliwego Nowego Roku.
See you and happy New Year.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz