poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Brand Ambasador Marta Piekarczyk

Witam

Chciałam Wam dziś pokazać moje świąteczne kartki, jakie wysłałam do znajomych. Były bardzo wiosenne i delikatnie i oczywiście z listkami Rosy Owl. Użyłam Listków nr 5 oraz tropikalnych, które bardzo fajnie odnalazły się w tych kompozycjach.

Hello 
I wanted to show you my Easter cards that I sent to my friends. They were very spring and gentle and of course with Rosy Owl leaves. I used leaves No. 5 and tropical, which very well found in these compositions.
 









Chciałam Wam także pokazać moją dużą pracę. Ubrałam manekina w sukienkę, a na niej również znalazły się liście Rosy Owl.
I also wanted to show you my big work. I dressed the mannequin in a dress, and there were also leaves of Rosy Owl.


Użyłam / I Used:
http://rosyowl.com/index.php?id_product=53&controller=product&id_lang=2

http://rosyowl.com/index.php?id_product=29&controller=product&id_lang=2

Pozdrawiam, Hugs
Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz