sobota, 12 października 2019

Wszystkiego najlepszego
Happy Birthday

Witajcie!

Tym razem wykonałam urodzinową kartkę dla mojej mamy! Wykonałam kwiaty z foamiranu z wykrojników: kwiat jabłoni oraz wykrojnika AC7. Dodatkowo kartkę udekorowałam serwetką folkową oraz napisem "sto lat 2" i listkami wodnymi. Brzeg kartki ozdobiłam ręcznym przeszyciem, które uwielbiam! 

Hello everyone!

This time I've prepared birthday card for my mother! I decorated it with foamiran flowers, that I cut apple blossoms and flowers AC7  die cutting. For decoration I also used:  folk doily, "sto lat 2" and water leaves.  I decorated the border of the card with a hand stitching, whitch I love!







Użyłam:
I used:




Dziękuję!
Thank you!

Miłego dnia!
Have a nice day!


1 komentarz:

  1. Kartka śliczna, taka delikatna. A jest gdzieś może instrukcja jak zrobić te różyczki z wykrojnika AC7. Kompletnie mi nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń