sobota, 16 listopada 2019

Brand Ambassador Gosia Metryka

Witajcie!
Hello!

To mój pierwszy post na blogu Rosy Owl, więc na powitanie zasypię Was zdjęciami. Zanim jednak pokażę Wam moje starsze prace z wykrojnikami Rosy Owl, chciałam Wam zaprezentować kartkę, którą zrobiłam specjalnie na ten dzień, na ten pierwszy post.

It's my first post here on Rosy Owl blog so to say hello to you I will share a lot of photos. But before I'll show you my older projects with Rosy Owl dies, I'd like to show you a card I made especially for today.


Uwielbiam święta, a także ten przedświąteczny czas, a że wykrojnik poinsecji był jednym z pierwszych od Rosy Owl, postanowiłam zrobić pracę wykorzystując właśnie jego.

I love Christmas and the whole time before, and as the poinsettia die was one of my first dies from Rosy Owl, I decided to use it for my first inspiration.




A teraz pokażę Wam kilka starszych prac z użyciem wykrojników Rosy Owl:

And now I will show you some of my previous projects with Rosy Owl dies:












Użyłam:
I used:

Hortensje  Poinsecja  Moc Życzeń - pasek - wersja A  


Miłego dnia Wam życzę i do zobaczenia w grudniu!

Have a nice day and see you in December!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz