piątek, 27 grudnia 2019

Zimowo i świątecznie
Winter and Christmas

Witajcie!

U mnie nadal zimowo-świąteczne klimaty! Przygotowałam dla Was dwie karteczki, które udekorowałam zimowymi kwiatami z foamiranu. Kwiaty wycięłam z wykrojnika KWIATY AC5, AC3 oraz POINSETTIA. Całość udekorowałam zimowymi listkami, a także nowym napisem "Wesołych Świąt 2".

Hello everyone!

I`m still winter and Christmas with me! I have prepared for you two winter cards. I decorated it with foamiran winter flowers, that I cut Flowers AC5, AC3, POINSETTIA die cutting. For decoration I also used: winter leaves and inscription "Marry Christmas 2".










If you are interested in how these cards were created, I invite you to my YT channel:


Użyłam:
I used:

Dziękuję!
Thank you!

Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz