czwartek, 9 stycznia 2020

Brand Ambassador Gosia Metryka

Hej hej!
Witajcie w Nowym Roku!
Ja się definitywnie pożegnałam ze świątecznym klimatem, z zimowym także, bo raczej nie ma co liczyć na śnieg w tym roku... I wracam do kwiatów, różu i stylu shabby chic. 
Pierwsza moja inspiracja w 2020 roku to delikatna kartka (z pudełkiem) z okazji chrzcin małej Poli.

Hello!
Hello in New Year!
I'm definitely saying goodbye to Christmas projects, and those winter too cause I think there are no chances for snow this year... And I'm coming back to flowers, pink and shabby chic style.
My first inspiration in 2020 is a delicate card ( with a box ) on a Christening Day of little Pola.


Wykorzystałam tu cudowną serwetkę FOLK, znów podwójnie. Bardzo podoba mi się ten efekt, gdy są użyte dwie, jedna na drugiej:

I used here a FOLK doily, twofold - I really like how they look together, one on another:



Cała kompozycja skoncentrowana jest na dole kartki, a część kwiatowa uzupełniona jest o listki z dwóch wykrojników: LISTKI RÓŻY oraz CLASSIC LEAF.

The whole composition is placed at the bottom of my card and the floral part is topped up with leaves from two cutting dies: ROSE LEAVES and CLASSIC LEAF.







Nie ma co, wyczekuję już wiosny!
A Wy?

Well, I'm waiting for spring!
And what about you?

Użyłam:
I used:

Serwetka Folk   Classic Leaf   Listki róży

Ściskam,
Hugs,

Gosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz