sobota, 23 maja 2020

Brand Ambassador - Ushii

Hej!
Zwykle w maju dzielimy się tu z wami przynajmniej kilkoma inspiracjami pierwszokomunijnymi, ale ten rok nie jest taki jak zwykle... i nie planowałam żadnych takich prac. Ale pewnego dnia ta kartka po prostu pojawiła się w mojej głowie i... musiałam ją zrobić :) Poczeka tyle ile będzie trzeba (i wtedy dodam ewentualnie też pasek z imieniem na dole...) :)

Hi!
Usually in May we share here at least a few First Communion cards, but this year is not as usual... and I wasn't planning to make any cards like this. But one day I just saw this card in my mind and... had to do it :) It will wait as long as needed.


To bardzo prosta i delikatna kartka - użyłam wytłaczanego tła z kilkoma delikatnymi chlapnięciami farbą, na którym na środku nakleiłam na kosteczkach 3d kółko wycięte z wykrojnika IHS Otoczyłam je wiankiem z wykrojnika WREATH MG1 i dodałam prosty kwiatuszek z wykrojnika KWIAT JABŁONI. I to wszystko, kartka gotowa!

It is very simple and delicate card - I used dry embossed background with delicate splashes of paint and in the center I adhered a diecut from IHS SET with 3d foam tape It's surrounded by wreath from WREATH MG1. I added a simple flower from APPLE BLOSSOMS SET - and that's it!



Uważajcie na siebie!
Stay safe!
Ushii



Użyte produkty: / Supplies:

https://rosyowl.com/index.php?id_product=90&controller=product&id_lang=2  https://rosyowl.com/index.php?id_product=72&controller=product&id_lang=2 https://rosyowl.com/index.php?id_product=60&controller=product&id_lang=2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz