środa, 8 lipca 2020

Czarno to widzę
I see it in black

Cześć!
Dawno nie robiłam kartki w takicha kolorach. Czarnej bazy używałam oczywiście, ale zawsze wszystko było rozjaśnione papierami. Tym razem postawiłam na czerń, którą stonowałam jedynie za pomocą dodatków. Jestem zadowolona z efektu, bo kartka nie wygląda na "pogrzebową" - jak się obawiałam. W pracy wykorzystałam kwiatek z foamiranu, który stworzyłam za pomocą wykrojnika Hortensji, wianek, gałązkę z zimowego zestawu, pasek z przeszyciami i listek.

Hey!
I haven't made a card in such colors for a long time. Of course, I used the black base, but everything was always lightened with papers. This time I focused on black, which I toned only with the help of additions. I am happy with the result, because the card does not look "funeral" - as I was afraid. At work, I used a flower made of foamiran, which I created using an Hydrangeas die, wreath, twig from a winter set, stripe with stitching and a leaf.





Użyłam:
I used:

Winter Leaves Classic Leaf Wreath MG1 Pasek - z przeszyciami Hortensje

Przesyłam uściski
I send hugs
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz