sobota, 24 października 2020

Brand Ambassador - Ushii

Ostatnie dni października postanowiłam uczcić takim oto jesiennym banerkiem!

I created a cute banner to celebrate the last days of October...

Przygotowałam proste tło z użyciem akwareli i białego pudru do embossingu i mogłam przystąpić do ozdabiania - jesienne wycinanki połączyłam z wiankiem z zestawu Wreath MG1 i z gałązkami z zestawu Winter Leaves (czasem to wydaje mi się, że moje kompozycje zawsze wyglądają niekompletnie dopóki nie dołożę tych gałązek! :D )

I made a simple watercolor and white embossing background, then I adhered some fussy cut images and matched them with diecuts from Wreath MG1 and Winter Leaves set (actually, sometimes I think that almost all of my compositions seem incomplete without them! :D ) 



Pozdrawiam! Hugs!

Ushii

 



Wykorzystane materiały: / Supplies:





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz