wtorek, 1 grudnia 2020

Brand Ambassador Gosia Metryka

Hej hej!
Jak tam Wasze wrażenia odnośnie nowości Rosy Owl?
Ja się bardzo cieszę, że dostałam możliwość zaprojektowania swoich wykrojników. To naprawdę coś MEGA <3
I dziś, w ramach mojej inspiracji, chciałam Wam pokazać, kilka prac, w których wykorzystałam te nowe wykrojniki, ale nie tylko te. Jest to mój ostatni post tu na blogu Rosy Owl, ale oczywiście w mojej szufladce z wykrojnikami i w moich pracach, nigdy nie zabraknie tych wzorów. <3
No dobra, koniec tych wstępów, oto moje prace:
Hello!
So, what do you think about new cutting dies from Rosy Owl?
I'm so very happy that Ihad the opportunity to design my own dies. It's really something HUGE for me <3
And today for my inspirational post I prepare few projects where I used these new dies but not only them.
It's my last post here on Rosy Owl's blog but of course these cutting dies will always be present on my desk and in my projects. <3
OK, here are my December creations:




Wykorzystałam w nich:
I used here:





Pozdrawiam Was serdecznie,
Best regards to all of you,



4 komentarze: