sobota, 13 lutego 2021

Our new Design Team III2021-II2022

Oto nasz nowy Design Team!
Here is our new Design Team!




Poznajcie nas bliżej!
Get to know us closer!



Jestem Ania, właściciel marki Rosy Owl, która jest dla mnie spełnieniem marzenia o połączeniu mojej pasji z pracą. Craftowanie w moim życiu obecne jest od zawsze. Uwielbiam tworzyć, jest to moja mała odskocznia od szarej rzeczywistości.
Rosy Owl powstało w 2014 roku jako pierwsza firma produkująca wykrojniki z polskimi napisami. W tej chwili w ofercie mamy także kwiatki, liście, wianki, wykrojniki świąteczne, komunijne oraz wiele, wiele innych.

I am Ania, the owner of the Rosy Owl brand, which makes my dreams come true to combine my passion with my work. Crafting has always been present in my life. I love creating, it is my little escape from reality.
Rosy Owl was established in 2014 as the first company producing dies with Polish inscriptions. At the moment, we also offer flowers, leaves, wreaths, Christmas and First Communion dies and many, many more.



Jestem Magda, rocznik '73. Żona majora i matka trójki dzieci. W Rosy Owl koordynuję Design Team. Kocham tę robotę! Robię głównie kartki, rzadziej albumy i pudełka eksplodujące. Znajdziecie mnie na FB i Instagramie.

My name is Magda, born in '73. Major's wife and mother of three. At Rosy Owl, I coordinate the Design Team. I love this job! I mainly make cards, less often albums and exploding boxes. You can find me on FB and Instagram.



Jestem Agata, wielbicielka wykrojników. Uwielbiam wykorzystywać je w nieoczywisty sposób. Tworzę prace w oryginalnych formach. Lubię styl clear, ale nie simple. Nie boję się scrapowych wyzwań. Prywatnie uwielbiam jamniki. Znajdziesz mnie na FB i Instagramie.

I am Agata, a dies lover. I love using them in a non-obvious way. I create works in original forms. I like the clear style, but not simple. I am not afraid of scrap challenges. Privately, I love dachshunds. You can find me on FB and Instagram.



Jestem Klaudia i ogromnie cieszę się na kolejny rok z Rosy Owl. Mieszkam wraz z mężem i dwoma synami w Szwajcarii. Poza hobbystycznym wykonywaniem kartek zajmuję się projektowaniem papierów oraz ozdób do scrapbookingu. Prowadzę bloga, fanpage na FB i profil na Instagramie.

I am Klaudia and I'm very happy for another year with Rosy Owl. I live with my husband and two sons in Switzerland. Apart from the hobby, which is making cards, I also design scrapbooking papers and decorations. I run a blog, fanpage on FB and an Instagram profile.



Paulina Monasterska-Tronina, rocznik 87. Zawodowo fotograf. Obecnie studentka grafiki oraz pasjonatka scrapbookingu. Tworzę głównie dla siebie - w formie relaksu. Od czasu do czasu organizuję warsztaty. Kartki to jedna z moich ulubionych form. Kocham warstwy i dodatki. Jestem na FB i Instagramie.

Paulina Monasterska-Tronina, born in 1987. Professionally: a photographer. Currently, a graphic student and scrapbooking enthusiast. I create mainly for myself - it's a form of relaxation. I organize workshops from time to time. Cards are one of my favorite forms. I love layers and accessories. I'm on FB and Instagram.



To ja, Ushii. Jestem architektem, wnętrza i rękodzieło wszelakie są moją pasją od zawsze - nie umiem siedzieć i się nudzić! Moje prace pełne są radości, lekkości i kolorów, ciągle szukam nowych technik i uwielbiam wymyślać własne rozwiązania. A poza tym uwielbiam dobre towarzystwo, dobre wino i dobrą książkę! Zajrzyjcie do mnie na YT, FB i Instagram.

It's me, Ushii. I am an architect. Interiors and all kinds of handcrafts have always been my passion - I can't just sit down and do nothing! My works are full of joy, lightness and colors. I am constantly looking for new techniques and I love to come up with my own solutions. Besides, I love good company, good wine and a good book! Check me out on YT, FB and Instagram.



Nazywam się Alicja Błach, a w social mediach tworzę jako Papierowe Wytwory - FB - Instagram.
Moja przygoda z kartkowaniem rozpoczęła się w 2015 roku i trwa nieustannie do dzisiaj - dając mi ogromną radość z tworzenia i sposób na spędzanie wolnego czasu. Tworzę głównie kartki okolicznościowe i metryczki, a także inne papierowe różności. Lubię pastelowe kolory, proste formy, warstwy, wykrojnikowe wycinanki oraz ręcznie robione kwiaty.

My name is Alicja Błach and I create on social media as Papierowe Wytwory - FB - Instagram.
My adventure with cardmaking began in 2015 and continues up to these days - creating gives me a great joy and it's a way to spend my free time. I mainly create greeting cards and birth certificates, as well as other paper stuff. I like pastel colors, simple forms, layers, die-cut cuts and hand-made flowers.



Mam na imię Ewa, od 10 lat tworzę jako Mimowolne Zauroczenia - FB - Instagram. Realizuję różne projekty z papieru. Najwięcej tworzę kartek, które są dość charakterystyczne, poprzez zastosowaną warstwowość i oszczędną paletę barw. Inspiruje mnie otaczający mnie świat, tak pod względem połączeń kolorystycznych, jak i kompozycji, i stąd właśnie czerpię inspirację.

My name is Ewa, for 10 years I have been creating as Mimowolne Zauroczenia [Involuntary Charms] - FB - Instagram. I carry out various paper projects. Most of the time I create cards that are quite distinctive due to the applied layering and sparing color palette. I am inspired by the world around me, both in terms of color combinations and compositions, and this is where I get my inspiration.



Tworzę, co mi w duszy gra, nie boję się nowych wyzwań, dlatego sięgam po papier, drewno, pędzle i nożyczki. W zaciszu pracowni, pod czujnym okiem mego psiaka Fety, realizuję się, jestem szczęśliwa mogąc ciąć, malować i kleić. Craftowanie to mój sens życia. Jestem na FB i Instagramie.

I create what's in my heart, I'm not afraid of new challenges, that's why I reach for paper, wood, brushes and scissors. In the comfort of the studio, under the watchful eye of my doggy Feta. I fulfill myself, I am happy to be able to cut, to paint and to glue. Crafting is my meaning of life. I'm on FB and Instagram.



Nazywam się Joanna i jestem z Białegostoku. Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się w lipcu 2012 roku. W moich pracach najczęściej przewijają się kartki. Jednak bardzo lubię też notesowe formy, które pozwalają na utrwalanie ulotnych chwil codzienności. Tu mnie znajdziecie: FB i Instagram.

My name is Joanna and I am from Białystok. My adventure with scrapbooking started in July 2012. In my works, cards scroll most often. However, I also like notebook forms that allow me to record fleeting moments of everyday life. You can find me here: FB and Instagram.


Jestem Kasia. Scraperka od dziecka - z zamiłowania, pracownik budowlany - z wyboru, zarażona karpiowaniem od partnera. W pracy estetka, w domu bałaganiara - czasem tak bywa. Moje miejsca w sieci: FB i Instagram.

I am Kasia. Scraper since childhood - by passion, construction worker - by choice, infected with carp fishing from my partner. An esthete at work, a mess at home - sometimes it happens. My network places: FB and Instagram.




Mam na imię Magda, tworzę w Papierowym Pokoju - FB - Instagram. W mojej pracowni główne miejsce zajmuje papier, ale nie tylko. Kocham łączyć, przerabiać, dekorować. Lubię robić kartki, albumy, layouty, dekoracje domu, zawsze z dbałością o drobiazgi.

My name is Magda, I create in Papierowy Pokój - FB - Instagram. In my studio, the main place is paper, but not only. I love to combine, remake and decorate. I like to make cards, albums, layouts, home decorations but always with attention to small things.



Mam na imię Wiola. Od kilku lat scrapbooking stał się moją odskocznią od codzienności, formą odpoczynku i relaksu. Uwielbiam tworzyć, robić własnoręcznie kwiaty i ozdabiać nimi moje prace. Czasem wychodzę ze swojej strefy komfortu i próbuję nowych technik, form i wtedy odkrywam ciekawe strony mojego hobby. Jestem na FB i Instagramie.

My name is Wiola. For the past few years, scrapbooking has become my escape from everyday life, a form of rest and relaxation. I love to create, make my own flowers and decorate my works with them. Sometimes I get outside of my comfort zone and try new techniques and forms and then I discover interesting sides of my hobby. I'm on FB and Instagram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz