piątek, 16 kwietnia 2021

Czas na komunijną kartkę
Time for a Communion card

 Witajcie!

Powoli zbliża się maj, a zatem i czas komunijny. Tym razem stworzyłam kartkę na tę uroczystość "na bogato", dlatego sięgnęłam po kolor złoty. Zwykle preferuję skromniejsze i delikatniejsze prace na tę okoliczność, ale tym razem zaszalałam!
Elegancji kartce dodaje piękna ramka z wykrojnika RAMKA GM wycięta ze złotego papieru. Pięknie się prezentuje, nieprawdaż? Napis PIERWSZA KOMUNIA ŚWIĘTA też jest złoty i dzięki dokładnemu wycięciu wygląda, jakby był wypukły. Ponownie sięgnęłam po foamiran i piękny wykrojnik DZIKA RÓŻA GM, a płatki delikatnie musnęłam złotą pastą. Całość dopełniają listki z serii WINTER LEAVES 2.
Jestem ciekawa, czy podoba się Wam  taka zdobniejsza forma kartki.

Hello!

May is coming and First Communion season. This time I made a posh card, so I've chosen golden color. I prefer more delicate and simple cards, but this time I tried something different.
This card is elegant because of a frame 
cut from golden paper using FRAME GM die. It makes a lovely effect, doesn't it? An inscription PIERWSZA KOMUNIA is golden too. Thanks to the precise cut out, it looks like convex. I used foamiran again and a beautiful WILD ROSE GM die. I very delicatly colored petals with golden paste. All efect give leaves from WINTER LEAVES 2 die. 
I wonder, if  you like this much ornate card ?






Użyłam:

I used:







Miłego dnia!

Have a nice day!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz