wtorek, 26 października 2021

Kartka z bałwankami
Card with snowmen

 Witajcie!

Za oknem ciągle mamy jesień, ale czas tak szybko ucieka, że nie spostrzeże się, a już będą Święta Bożego Narodzenia. Żeby w tym roku nie zaskoczyły mnie, postanowiłam trochę wcześniej zacząć przygotowywać kartki dla bliskich. Moją dzisiejszą kartkę zrobiłam z wesołymi bałwankami, które umieściłam w centralnej części kompozycji z poinsecji i listków. Skorzystałam z wykrojników Poinsettia, Wianek zimowy i Zimowe liście. Bałwanki przykleiłam w okienku z serwetki Ramka GM. By jeszcze bardziej podkreślić charakter kartki dodałam mały prezencik, a całość ochlapałam białą farbą. Dodałam też napis Wesołych świąt.

Hello!

It is still autumn outside the window, but time is running out so quickly that you will not notice it and it will be Christmas. I decided to start preparing cards for my loved ones a little earlier, In order not to surprise me this year. Today I made my card with happy snowmen, which I placed in the central part of the composition of poinsettias and leaves. I used the Poinsettia, Winter Wreath and Winter Leaves dies. I glued the snowmen in the window from the Ramka GM napkin. I added a small gift and I splashed it all with white paint, To further emphasize the nature of the card. I also added the inscription Merry Christmas
 






 

Użyłam:

I used:

   
 
 



 Miłego dnia! 
 
Have a nice day!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz