piątek, 26 listopada 2021

Kartka świąteczna
Christmas card

Witajcie!

Za oknem ciągle jesień, a ja rozpoczęłam jakiś czas temu sezon zimowy. Świąteczne dodatki, brokat i wykrojniki opanowały moje biurko. Dziś chciałabym pokazać Wam kartkę z shakerboxem. Ozdobiłam ją zimowymi kwiatami zrobionymi za pomocą wykrojnika Poinsecje. Dodałam kilka listków, bombek i oczywiście świąteczny napis Wesołych świąt. A Wy robicie już swoje świąteczne kartki? 

Hello everyone!

It's still autumn outside the window, and I started the winter season some time ago. Christmas accessories, glitter and die-cuts have taken over my desk. Today I would like to show you a card with a shakerbox. I decorated it with winter flowers made with a Poinsettias die. I added a few leaves, baubles and of course the Christmas inscription Merry Christmas. Are you already making your Christmas cards? 




Użyłam/ I used:

   
 
 Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz