poniedziałek, 6 grudnia 2021

Brand Ambassador Ushii Lenart

Ho Ho Ho!

Szykujecie może jakieś własnoręczne ozdoby świąteczne? Ja tak! I bardzo to lubię, od dużych wianków na drzwi po malutkie ozdoby choinkowe, piękne opakowania na prezenty... No uwielbiam :)  Dziś chciałabym Wam pokazać słodką zawieszkę na drzwi z przeuroczym Mikołajkiem.
 
Do you create any Xmas decorations? I do! And I really like it :) Big door wreaths, tiny-tiny ornaments or gift packaging... everything! Today I'd like to show you this cute door hanger with Santa Claus.



Do stworzenia tego niby-shadowboxa w kształcie śnieżynki użyłam wykrojnika Serwetka Folk - pokazywałam wam ten sposób jej wykorzystania juz kiedyś na świątecznej kartce, ale wracam z tym trickiem jeszcze raz, bo bardzo go lubię i używam nadal :) Dodałam napis Wesołych Świat, pierniczka w kształcie serduszka i zawieszka gotowa! Napis skleiłam z dwóch warstw, czerwonej i białej, przy czym tę spodnią, białą, leciutko przesunęłam, dzięki czemu powstał delikatny cień :)
 
To create a "shadowbox" in snowflake shape I used the Folk Doily die - I showed you this trick on a holiday card two years ago, but I still like it and use it from time to time! I added the sentiment Wesołych świąt and a gingerbread heart - and my door hanger was ready!
 
 
Użyte produkty:
Supplies:
 
Uściski i życzę Wam pięknego grudnia i cudownych Świąt!

Hugs&kisses! I wish you the best Christmas ever!
 
Ushii 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz