piątek, 15 kwietnia 2022

Święta Wielkanocne
Easter

Witajcie!

W ten piękny kwietniowy dzień chcę Wam pokazać kartkę wielkanocną z motywami religijnymi, która wraz ze świątecznymi życzeniami powędrowała do moich bliskich. Mam nadzieję, że Wy także wspieracie się dobrym słowem w tym trudnym czasie.
W mojej pracy wykorzystałam cudowną, niezwykle dostojną i elegancką ramkę GM. Mam nadzieję, że kartka Wam się spodoba!

Hello!
On this beautiful April day, I would like to show you a religious Easter card which was sent to my loved ones along with Easter wishes. I hope that you also support each other with a good word in this difficult time.
In my work I used a wonderful, very dignified and elegant GM frame. I hope you like this card!








Użyłam:
I used:

Ciepłe, świąteczne pozdrowienia dla Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz