niedziela, 22 maja 2022

Na roczek małej księżniczki
For the little princess's birthday

Witajcie! 
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować kartkę urodzinową na roczek słodkiej Mili Rose. Pracę udekorowałam elementami z wykrojników Rosy Owl. Kwiat wykonałam z foamiranu wykorzystując wykrojnik Kwiat Jabłoni. W projekcie wykorzystałam także moja ulubioną Ramkę GM oraz Classic Leaf. Dekoracji dopełniły wstążki i koronki, a także koralikowy napis z imieniem dziecka.

Hello!
Today I would like to present you a birthday card for one year old sweet Mila Rose. I decorated it with elements from Rosy Owl dies. I made a flower from foamirane using the Apple Blossom die. I also used my favourite GM Frame and Classic Leaf. Ribbons, lace and a beaded inscription with the child's name completed the decoration.









Użyłam:
I used:


Pozdrawiam serdecznie,
Warm greetings,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz