wtorek, 29 marca 2016

Ostatnia, za to słodka inspiracja...

... wielkanocna :)

Wiem, że Święta właśnie się skończyły, ale szkoda byłoby z tym wspominkowym zdjęciem czekać cały rok by je Wam pokazać :P

Bo jak wiecie wykrojniki świetnie spisują się nie tylko jako pomoc przy robieniu kartek, albumów i tym podobnych - ja, i nie tylko ja oczywiście, bardzo lubię korzystać z nich przy tworzeniu przeróżnych dekoracji - szczególnie dekoracji słodkich wypieków. A Wielkanoc to przecież cała masa ciast i ciasteczek, więc szkoda byłoby nie skorzystać z okazji... Tym razem powstały małe ozdoby drożdżowych babeczek - skromne i proste, by pasowały do ozdabianych słodkości :)


Wykrojniki Pisanki Pełne (i Ludowa jak widać również!) doskonale nadają się do wycinania baz tzw. "toppersów", możliwość wycinania w kilku rozmiarach dodatkowo uatrakcyjnia całość. I już wiele więcej nie potrzeba, ja uzupełniłam tylko jeszcze niektóre napisami Alleluja, by współgrały z innymi stworzonymi przez mnie wcześniej ozdobami.


Pozdrawiam!
ushii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz