wtorek, 7 marca 2017

Niebieska
Blue

Witajcie :)
Zdecydowanie mogę powiedzieć , że moja pasja wpłynęła na moje postrzeganie kolorów. 
I choć moim ukochanym kolorem jest czarny to dzięki pasji zaczęłam także lubić
inne kolory. Zwykle mam 'faze' na jakiś kolor albo połączenie kolorystyczne.
Ostatnio bardzo lubię niebieski :)

Hello :)
I can definitely say that my passion bias on my colour-seeing.
And even if my favourite colour is black thanks to my passion I started liking other colours. Usually I have phase on any colour or colours combination.
Recently I really like blue :)
 Kwiatek zrobiłam z białego foamiranu i pocieniowałam go niebieskim i fioletowym gelatos-em.
Do środka wkleiłam przezroczystą kuleczkę, którą oderwałam ze świątecznego wieńca :)
Użyłam oczywiście wykrojników Rosy Dot.

Flower made of white foamiran and shaded with blue and purple gelatos.
Inside I gum in transparent ball from holiday's wreath :)
I used of course Rosy Dot dies.

Pasek tło przecięłam na pół i wykorzystałam jako chorągiewki.
I used stripe as a flag.

Pozdrawiam serdecznie :)
All best :)
XOXO



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz