wtorek, 28 marca 2017

Wielkanocna zawieszka
Easter hanging

Cześć,
dzisiaj moja kolej by Was inspirować. Ponieważ zbliża się Wielkanoc, dlatego zaczęłam przygotowywać różne ozdoby na tę okazję. Dzisiaj pokażę Wam zawieszkę, która będzie wisiała u mnie w salonie. Do jej przygotowania użyłam wykrojników pisanek oraz nowych wykrojników do robienia kwiatków i wycinania listków, które zaprojektowała Emilia.

Hey,
today's my turn to inspire you. Because Easter is close, I started preparing different decorations for this occasion. Today I show you hanging which will hang in my living room. To make it I used Easter egg dies and new dies for making flowers and cutting leaves which Emila designed.



W pracy wykorzystałam: / In my work I used:

pozdrawiam,
all best,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz