piątek, 28 kwietnia 2017

Wiaderko pełne kwiatów
Bucket full of flowers

Witajcie :)

Maj to sezon na prace komunijne, ślubne i oczywiście - te na Dzień Matki. I upominek na tę ostatnią okazję chciałabym Wam dziś pokazać. A raczej - opakowanie na mały upominek, w formie... bukietu :)

Kto mnie zna, ten wie, że nie jestem zbyt "kwiatkowa" w swoich pracach. Ale te najnowsze wykrojniki Rosy Dot tak mnie zachwyciły, że koniecznie musiałam je wypróbować - i oto rezultat :)

Hello :)

May is a season for communion, wedding and of course Mother's Day works. And I'd like to show you present for this last occasion. And rather - cover for a tiny present by way of... bunch :)

I'm not that floral type of person. But this newest Rosy Dot dies delight me that much that I had to try them - and this is the result :)



Zabawne, skąd czasem przychodzą inspiracje! Np pusty pojemniczek po serku - pomyślałam, że to wiaderko w zasadzie jest całkiem ładne, a w dodatku pokrywka pozwoli wykorzystać je do stworzenia fajnego opakowania prezentowego...

It's funny how inspirations comes from sometimes! E.g. empty yogurt box - I thought that this bucket is nice anyway and its lid could help me making cool present package...


Z papieru "deseczkowego" wycięłam paski imitujące klepki wiadra, a na wieczku umieściłam całe naręcze kwiatów wyciętych przy pomocy wykrojników z zestawu Kwiatki AC3 oraz Kwiatki AC2. Do tego dołożyłam listki z zestawu wiankowego Wreath MG1, oraz oczywiście wykorzystałam napis Dla Kochanej Mamy. Bardzo jestem zadowolona z rezultatu :)

From kind of wooden paper I cut stripes immitating parts of bucket and on the lid I added all the flowers cuted by using dies from set Flowers AC3 and Flowers AC2. I added leaves from set Wreath MG1 also and of course I used writing Dla Kochanej Mamy. I am really proud of my work :)


Wieczko oczywiście się zdejmuje i odsłania drobiazg umieszczony w środku:

You could of course take the lid down and then it screens detail in the inside:


Pozdrawiam, / All the best,
ushii




W pracy wykorzystałam:
In work I used:

http://rosyowl.com/index.php?id_product=64&controller=product&id_lang=2 http://rosyowl.com/index.php?id_product=77&controller=product&id_lang=2 http://rosyowl.com/index.php?id_product=72&controller=product&id_lang=2
http://rosyowl.com/index.php?id_product=50&controller=product&id_lang=2

6 komentarzy: