poniedziałek, 1 maja 2017

Promo Cross z Piątkiem Trzynastego - inspiracja mamajudo

This post became in cross-promo with polish brands - Piątek Trzynastego and Rosy Dot.

Hej kochani!
Dzisiejszy post powstał w ramach tzw. promocji krzyżowej
marki Rosy Owl z polskim producentem papierów do scrapbookingu Piątek Trzynastego.
W maju będziemy kilka razy inspirować Was pracami, które powstaną z użyciem naszych wykrojników
oraz papierów Piątek Trzynastego.
Sami zobaczycie, jak bardzo udana będzie ta współpraca!

Tymczasem na pierwszy ogień idę ja,
albowiem mam niewątpliwą przyjemność być projektantką w Dream (Design) Teamach obu firm.


Dla energicznej świeżo upieczonej czterdziestolatki powstała kartka.
Wybierając do niej papiery zdecydowałam się bez chwili wahania na nową kolekcję Piątku Trzynastego Mała Dziewczynka.
Jej kolorystyka jest tak pełna energii, że o innym wyborze nie mogło być mowy :)
Użyłam nie tylko papierów, lecz także kart do journalingu i miniplakatu, z którego wycięłam wianek.



Napis "Życie zaczyna się po czterdziestce!" umieściłam na pasku z przeszyciami (ukrywając dzięki temu napis Dla Ciebie). 





Kartka dla kobiety bez kwiatów (i listków)? Nie może być! Zatem i one znalazły się w tej feerii barw.


Papierowe różyczki ukręciłam sama, wycinając wcześniej poszczególne cztery warstwy wykrojnikiem Kwiatki AC3.
Papiery Piątku Trzynastego doskonale się do tego nadają! Są grube, dość mięsiste i ładnie poddają się ugniataniu kulką.


Listki zaś wykroił wykrojnik Classic Leaf. Prawda, że są piękne?


Mam nadzieję, że spodobał się Wam pomysł promo cross i że zajrzycie na blog Piątku Trzynastego,
gdzie 4 maja pokaże się następna moja praca w ramach tej pięknej współpracy.
#crossP13RosyOwl

Użyłam:

  


 

Serdecznie Was zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz