sobota, 20 maja 2017

Księga Gości i Kwiaty z Foamiranu
Guestbook and foamiran flowers

Witajcie :)
Zostałam poproszona o wykonanie delikatnej i 'czystej' księgi gości :)
To chyba 'najczystsza' jaką potrafiłam zrobić :)

Hello :)
I was asked for prepaing gentle and "clear" guestbook :)
I guess it's "the clearest" one I could do :)
 Kwiatka zrobiłam z foamiranu przy pomocy wykrojnika Rosy Owl Heart Flowers
 i do kompozycji dodałam liście z wykrojnika -  Rosy Owl Classic Leaf.

I made flower from foamiran with die's help - Rosy Owl Heart Flowers
and for composition I added leaves form a die - Rosy Owl Classic Leaf.

A jeśli jeszcze ktoś nie widział mojego ostatniego bukieciku z foamiranu w głębokich kolorach 
to może sobie zerknąc tutaj :)

If someone didn't see my last bunch from foamiran in deep colours
 you could look here :)



Wszystkie kwiatki wykonane przy pomocy Heart Flowers:

All flowers made with Heart Flowers' help:
Dziękuję i życzę Wam miłego weekendu!

Thank you and have a nice weekend!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz