wtorek, 9 maja 2017

Promo Cross z Piątkiem Trzynastego - inspiracja Agi C

This post became in cross-promo with polish brands - Piątek Trzynastego and Rosy Owl.

Dzisiejsza inspiracja powstała w ramach majowej współpracy Piątek Trzynastego i Rosy Owl.
Zachęcamy do pracy z produktami obu fantastycznych polskich marek!


Witam Was serdecznie!
Dziś ja postaram się troszkę namieszać tzn. pomieszać, a dokładniej użyć w mojej pracy produktów
Piątek Trzynastego - producenta papierów oraz Rosy Owl - producenta wykrojników.


Na tę okazję przygotowałam kartkę i choć użyłam do niej papierów Mała dziewczynka,
kartkę można podarować również trochę większej dziewczynce,
a to dzięki temu, iż w kolekcji występują różnorodne papiery, które doskonale z sobą współgrają.
Całości dopełniają cudne naklejki.
Bardzo mi się to podoba :)




Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie użyła w mojej pracy kwiatków
ręcznie robionych przy użyciu Rosy Dot AC 1 oraz Rosy Dot AC 2,
które kocham miłością matczyną ;) 





Mam nadzieję, że choć trochę sprostałam temu wyzwaniu, a moja kartka się spodoba :)

Użyłam:

                       

   

   Kwiatki AC2    Kwiatki AC1


Serdecznie zachęcam do śledzenia naszego wspólnego wyzwania,
jakim jest wzajemne promowanie marek Rosy Owl  i  Piątek Trzynastego.
#crossP13RosyOwl

Pozdrawiam!!!
Aga C

1 komentarz: