środa, 12 września 2018

Powrót do szkoły
Back to school

Dzień dobry.
Tu Gosia Machynia. Jest mi strasznie miło, że znalazłam się w takim wspaniałym Design Teamie Rosy Owl. Zapraszam serdecznie na moją pierwszą pracę. Zrobiłam kolorową ozdobę na biurko z okazji rozpoczęcia roku szkolnego. Wykorzystałam wykrojnik z naszą firmową sową do tego najnowsze kwiaty i listki.  Mam nadzieję, że to będzie dobry i bezpieczny nowy rok szkolny. 

Hello,
My name is Gosia Machynia and I am very happy to be part of such a great Design Rosy Owl Team. Please be invited to my first work. I made a colourful ornament for the desk for the new school year that is beginning. I have used the cutting die with our brand Owl plus latest flowers and leaves. I hope that this new school year will be good and safe. Have a good day.






Użyłam:
I used:


Uściski!
Hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz