piątek, 21 września 2018

Urodziny w delikatnym złocie
Birthday in subtle gold

Witam wszystkich!
Dziś przygotowałam dla Was delikatną, beżową kartkę z odrobiną złota. Do wykonania kwiatów użyłam wykrojników: AC4, AC5 oraz HYDRANGEAS. Kwiaty wykonałam z foamiranu oraz ze złotej organzy. Całość udekorowałam przepieknymi listkami z wykrojników: LISTKI WODNE, LISTKI ZIMOWE, LISTKI TROPIKALNE oraz CLASSIC LEAF.

Hello Everyone!
Today I come to you with stylish, beige card with a little of gold on it. To make flowers I used cutting dies: AC4, AC5 oraz HYDRANGEAS. Flowers are made of foam and gold organza. I decorated the card with beatiful leaves: water leaves, winter leaves, tropical leaves and classic leaf.






Użyłam:
I used:





Dziękuję!
Thank you!

Miłego dnia!
Have a nice day!

2 komentarze:

  1. WOW Kasia, ależ cudne te kwiatki z tymi platkami z organzy. Piekna taka mroźna, skrząca się kartka. Bez zbędnego przepychu a jaka elegancka. Brawo.😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń