sobota, 6 października 2018

Świąteczna Gwiazdka
The Christmas Star

Witajcie!

Dziś pokażę Wam moją Świąteczną Gwiazdkę z białymi poinsecjami z foamiranu. Do wykonania kwiatów użyłam wykrojnika: poinsettia. Całość udekorowałam koronką z cekinami i koralikami, maleńkimi szyszkami, dzwoneczkiem, ptaszkiem oraz ślicznym wiankiem, a także zimowymi listkami. Na koniec dodałam napis Magicznych Świąt. Uwielbiam świąteczne klimaty! Mam nadzieję, że Wam się podoba.

Hello everyone!

Today I would like to show you my Christmas Star with white foam poinsettias. To make flowers I used cutting dies: poinsettia. I decorated the star with lace, cones, bell, wreath, winter leaves and with a little bird. A the end I added a text Magical Christmas. I love christmas atmosphere! I hop you`ll like it! 







Użyłam:
I used:




Dziękuję!
Thank you!


Miłego dnia!
Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz