środa, 10 października 2018

Today is all about you...

Witajcie kochani,
dziś mam dla Was bardzo prosta kartkę urodzinowa. Do jej wykonania użyłam 2 zestawów wykrojników z najnowszych kolekcji Rosy Owl: Hortensje i Kwiat jabłoni. Pierwszy zestaw wykorzystałam do zrobienia liści, a drugi - kwiatów. Nie wykończylam kartki zbyt wieloma dodatkami, ponieważ zależało mi, by kwiaty stanowily esencję mojej pracy. 

Hi everyone, 
today I have a very simple birthday card for you. To make it, I used 2 of the newest Rosy Owl dies: Hydrangeas and Apple Blossoms. The first set was used to make the leaves and the second one I used to make the flowers. I didn’t add much embellishment to the card, as I wanted to let the flowers stand out. 




Użyłam / I used:


Mam nadzieję, ze moja inspiracja się Wam podoba. Pozdrawiam Was goraco i do zobaczenia za 2 tygodnie.

I hope you like my project. Thank you and see you in 2 weeks!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz