piątek, 25 stycznia 2019

Poinsecje w styczniu / Poinsettias in January

Witajcie kochani! Mam nadzieję, że wszystko u Was ok.
Dziś przychodzę do Was z inspiracja, która powinna być opublikowana tygodnie temu. Szcześliwie udało mi się odzyskać zdjęcia, które wydawało się, że utraciłam na zawsze. 

Hi everyone! I hope you are all well. 
Today I am coming to you with inspiration which should have been published weeks ago. 
I was lucky enough to retrieve some pictures I thought I'd lost and today I can share them with you. 


Kształty wycięłam przy pomocy mojego ulubionego światecznego wykrojnika Rosy Owl: Poinsecja. Wykonałam je z oliwkowego i białego foamiranu, który pokolorowałam suchymi pastelami. 

I cut the shapes out with one of my favourite Rosy Owl Christmas dies: Poinsettia
I used olive green and white foamiran, which I coloured with dry pastels.


Do ich wykończenia użyłam niewielkiej ilości brokatu na pręcikach... et voila. 
To finish them I added a very small amount of glitter on the stamens... et voila :)

Uzylam: / I used:


Mam nadzieję, że pomimo opóźnienia mój projekt się Wam spodobał. M. xxx
Thank you so much for stopping by and I hope you like my "very much overdue" project.


M. xxx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz