piątek, 11 stycznia 2019

Vintage tag z kwiatkami z foamiranu

Witajcie kochani!
Dziś przybywam do Was z moja pierwsza w tym roku inspiracja dla Rosy Owl. Tym razem postanowiłam zrobić coś vintage'owego. Jako bazę do taga użyłam przecudne papiery Craft & you Design z kolekcji Vintage Time. Ramka zrobiona jest z lekkiej masy do moldów. 
Do zrobienia foamiranowych kwiatków i listków wykorzystałam moje absolutnie ulubione zestawy wykrojników Rosy Owl: Kwiat jabloni i Hortensje. Projekt wykończyłam dodajac trochę białej farby, kryształki, brokat, mini art stones oraz naklejkę Small Talk.
Dziękuję za Wasz czas i do zobaczenia następnym razem, Monika xx

Hi everyone!
Today I am coming to you with my first inspiration for Rosy Owl this year. This time I decided to make something vintage. For the background I used beautiful papers from the Vintage Time collection by Craft & You Design. This beautiful frame is made of modelling clay. To make the foamiran flowers and leaves I used my absolute favourite sets of Rosy Owl dies: Apple Blossoms and HydrangeasI finish my project by adding white paint, some gems, glitter, mini art stones and a Small Talk sticker.
Thank you so much for stopping by and see you next time! M. xxx






Użyłam / I used:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz