piątek, 15 lutego 2019

Brand Ambassador - Ushii

Dzień dobry :)
Dziś mam dla Was walentynkę, która sprezentowałam swojej Mamie. Czy wy też dajecie takie kartki wszystkim, których kochacie? Czasem się zastanawiam dlaczego u nas w to święto obdarowuje się głównie partnerów czy też np osoby, z którymi chcielibyśmy się związać, przecież to święto miłości po prostu :)

W każdym razie - w mojej kartce użyłam oczywiście wycinanki z wykrojnika "Dla Kochanej Mamy" - jak widać przydaje się on nie tylko na Dzień Matki... chociaż moja dzisiejsza kartka swoją drogą też nadaje się i na to święto :) Całość jest utrzymana w dość prostym i oszczędnym stylu, jej jedyną ozdoba są w zasadzie "gałązki" z zestawu Folk 1 - uwielbiam je i zawsze szukam pretekstu, żeby je wykorzystać w swoich kartkach :D

Hello :)
Today I want to show you my valentine card - for my Mom :) Do you give this kind of cards to all people you love too?  


Of course - I used "Dla Kochanej Mamy" die - as you can see it's great die not only for Mother's Day :) I kept my card quite simple, the only decoration are "branches"  from Folk 1 set (I just love them!).




Wykorzystałam:
I used:

 

Dziękuję za odwiedziny na blogu!
ushii

Thank you for stopping by,
Ushii



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz