wtorek, 5 lutego 2019

Róża z Rosy Owl
Foamiran rose with Rosy Owl

Witajcie kochani!
Dziś przychodzę do Was z roża z foamiranu. Dawno żadnej nie robiłam, więc pomyślałam, czemu nie. Do jej zrobienia użyłam 2 zestawów wykrojnikow: Kwiatki AC1 i Poinsecja. Pierwszy do zrobienia kwiatka, drugi do działek kielicha. Elementy foamiranowe pokolorowałam olejnymi pastelami. Kompozycje wykończyłam Listkami róży i ręcznie robionymi jagódkami.

Hi everyone!
Today I'd like to share with you a foamiran rose. I haven't made one for a very long time, so I thought why not? To create it I used 2 Rosy Owl die sets: Flowers AC1 and Poinsettia.  The first I used for the flowers and the second - for the sepals. I gave some extra colour to my foamiran elements with oil pastels. I finished my composition with Rose Leaves and handmade berries. 
I hope you find my post inspirational. Thank you so much for stopping by and I hope to see you soon.



Użyłam:
I used:




Do zobaczenia następnym razem!
Have a great day everyone,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz