piątek, 15 marca 2019

Brand Ambassador - Agata Lenc-Brol

Delikatna kartka na chrzest dziewczynki. Stworzyłam kompozycję kwiatową z własnoręcznie wykonanych kwiatów, które wycięłam wykrojnikiem hortensje Rosy Owl, uzupełniłam je zakręconymi listkami z zestawu liście tropikalne, dużymi liśćmi i wiankiem. Napis umieściłam na pasku z przeszyciami.

A delicate card for the baptism of a girl. I created a floral composition with hand-made flowers, which I cut with Rosy Owl hydrangeas, I added them with leaves from a set of tropical leaves, large leaves and a wreath. I put the inscription on the stitched banner.







Na urodziny Pauliny, która uwielbia podróże powstała taka kartka. Do egzotycznych podróży pasują egzotyczne liście monstery, które wycięłam tym wykrojnikiem Rosy Owl.






Użyłam/I used


Classic LeafListki tropikalneWreath MG1
 Pasek - z przeszyciami Hortensje



Pozdrawiam/Greetings :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz