poniedziałek, 25 marca 2019

Tag

Witajcie kochani!
Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim najnowszym projektem dla Rosy Owl. Jako tło wykorzystałam papiery Lemoncraft oraz 13 Arts. Kwiatki i listki zrobiłam z foamiranu, wykorzystując następujące zestawy wykrojników: Kwiatki AC1Kwiatki AC2 oraz Hortensje. Największy kwiat jest wykonany z pianki jedwabnej, reszta kwiatków i listki z foamiranu regularnego. Do udekorowania taga, jak również do nadania obiętości mojej kompozycji wykorzystałam piękne metale Mitform, sizal w kolorze naturalnym oraz kilka elementów wyciętych przy pomocy wykrojnika Listki tropikalne. Projekt wykończyłam dodając malutkie art stones. Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu.

Hi everyone!
Today I would like to share with you my newest project for Rosy Owl. For the background I used beautiful Lemoncraft and 13Arts papers and I added some stamping. I made foamiran flowers & leaves using fantastic Rosy Owl dies: Flowers AC1Flowers AC2 and Hydrangeas. The large flower was made using silk foamiran, the rest of the flowers and leaves are made of regular foamiran. To decorate my tag and to add some dimension to my composition I decided to use Mitform Castings gears, natural sisal and elements from the Tropical Leaves dies set. I finished my design by adding tiny art stones and black and white splashes. I hope you like my tag. Have a great day and thank you so much for stopping by.




Użyłam:
I used:


Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz