środa, 2 czerwca 2021

gościnnaśroda
guestwednesday

 #gościnna środa #guestwednesday

To moja pierwsza inspiracja dla Rosy Owl. Dziękuję za przyjęcie mnie do gościnnego zespołu!
Przygotowałam urodzinowy exploding box. Warstwy budowałam na serwetce z zestawu IHS. Na wieczku użyłam serwetki folkowej i napisu Spełnienia marzeń. Kwiaty zrobiłam z zestawu Kwiat jabłoni i Hortensje. Do zrobienia kompozycji użyłam także listków winter 2.

It's my first inspiration for Rosy Owl. Thank you for accepting me into the guest desing team!
I prepared a birthday exploding box. I built layers on a napkin from the set IHS. On the lid I used folk doily and a sentiment Spełnienia marzeń. I used set apple blossoms and hydrangeas to make the flowers. I also used to make the composition a winetr leaves 2.





Użyłam:
I used:

 



 

Pozdrawiam,
Regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz