środa, 9 czerwca 2021

gościnnaśroda
guestwednesday

 #gościnna środa #guestwednesday

Dziś jest ten cudowny dzień, w którym mam sposobność po raz pierwszy spotkać się z Wami w ramach gościnnej inspiracji dla Rosy Owl. Specjalnie na tę okazję przygotowałam kartkę przestrzenną w kształcie skrzynki na listy. Rozrysowałam sobie szablon, a następnie wycięłam za pomocą skalpela, nożyczek i linijki odpowiednie kształty. Moją bazę okleiłam papierami, a całość ozdobiłam różnymi elementami: liśćmi z grafik przeznaczonych do wycinania, fragmentami koronki, tekturkami, wstążkami vintage, ale przede wszystkim użyłam pięciu wykrojników Rosy Owl. Spód kompozycji stanowi moja ulubiona rameczka, którą przykleiłam na płasko na szczycie mojej skrzynki. Z foamiranu wykrojnikiem Apple Blossoms wycięłam płatki i wykonałam kwiaty, przyozdabiając je także wykrojonymi listkami. Na brzegu skrzynki umieściłam na ozdobnej obwódce baner z napisem Moc życzeń.

Mam nadzieję, że moja inspiracja się Wam spodoba.

Today is a wonderful day when I have the opportunity to meet you all for the first time as a guest inspiration for Rosy Owl. Especially for this occasion, I have prepared a spatial card in the shape of a letterbox. I drew a template and then cut out the correct shapes with a scalpel, pair of scissors and a ruler. I covered my base with papers and decorated it with various elements: leaves from graphics intended for cutting, lace fragments, chipboards, vintage ribbons but most of all I used five Rosy Owl dies. The bottom of the composition is my favorite frame, which I glued flat on the top of my box. I cut petals from foamiran with an Apple Blossoms die and made flowers, also decorating them with cut leaves. On the edge of the box, I placed a banner with the words Moc Życzeń on the decorative border.

I hope you will like my inspiration.







Użyłam:
I used:

 

 


Pozdrawiam,
Regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz