poniedziałek, 2 stycznia 2017

Pudełko
Box

Hej kochani!
Strasznie się scrapowo rozleniwiłam ostatnio...
Wiadomo, przygotowania do Świąt, same Święta, czas rodzinny, dzieci i mąż mieli wolne,
w ogóle nie miałam czasu (i czasami sił), by usiąść w mojej szafie.
Ale wczoraj już mnie zaczęły boleć palce od tej bezczynności :)
Ukręciłam sobie kilka kwiatków, których płatki wycięłam wykrojnikiem Kwiatki AC1.
I delikatnie przerobiłam metalowe pudełko, które zostało po moim nowym zegarku.
Chciałam, żeby to pudełko było proste i mało ozdobione, bo czasami tak właśnie lubię :)
Dlatego okleiłam je papierami, a na wieczku przykleiłam wianek Wreath MG1.
Jeszcze się tylko waham, czy przechowywać w nim kwiatki, czy bransoletki ;)

Hi everybody!
I'm really lazy recently when it comes to scrap things...
It's obvious: holiday preps, Christmas, family time. My children and husband had some free days so 
I didn't have any time (and sometimes strenght) to sit in my scrap-corner.
My fingers even hurt me yesterday from this nothing-doing :)
I made some flowers from AC1 Flowers die.
And I work metal box over after my new watch.
I wanted it to be simple and little decorated because I like it sometimes that way :)
So there are papers around and on the cover I glue Wreath MG1.
But I'm still not sure if I want to keep there paper flowers or bracelets ;)






Użyłam:
I used:

 

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
All the best in New Year!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz