piątek, 24 marca 2017

Zajączek, czyli nietypowa świąteczna kartka
Easter bunny - unusual holiday card

Już od dawna chodził za mną pewien pomysł na całą serię kartek. I dziś właśnie udało mi się stworzyć pierwszą z nich - bardzo radosnego wielkanocnego zajączka!

For quite a long time I've had an idea for whole card serie. And today I've finally done making first of them - very happy Easter bunny!


Nie jest to typowa prostokątna baza, choć wielkość ma taka samą. Zamiast jednak odchylanego frontu kartki - odchylają się na oba boki trzymane przez zajączka pisanki :) A za nimi jest miejsce na krótkie życzenia świąteczne...

It isn't typical rectangular base but size is the same. Instead of normal opening front, it opens sideways :) There's also place for short holiday wishes...



Oczywiście do wycięcia pisanek użyłam Pisanek pełnych. Dodatkowo całość ozdobiłam listkami z mojego wiankowego ulubieńca - Wreath MG1.

Of course I used a die to cut Easter eggs. Additionaly I decorated totality with leaves from my favourite Wreath MG1.



Pozdrawiam! / Regards!
ushii


W pracy wykorzystałam:
In work I used:
http://rosyowl.com/index.php?id_product=49&controller=product&id_lang=2   http://rosyowl.com/index.php?id_product=72&controller=product&id_lang=2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz