sobota, 5 maja 2018

Przezroczysta kartka - na Dzień Matki!
Mother's Day clear card!

Hej,
Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę z prostym wiankiem - bo jak pewnie wiecie z wykrojnikami od Rosy Owl tak łatwo i przyjemnie robi się wianki :) Chciałam by był on głównym elementem kartki, dlatego stworzyłam... przezroczystą kartkę :)

Hello, 
Today I want to share with you a card with simple wreath - with Rosy Owl's dies you can create beautiful wreaths so easly! I wanted it to be main point of my card, so I thought it could be fun to make... a clear card :) And so it is: 



Oczywiście użyłam zestawu wiankowych wykrojników WREATH MG1. Oraz kilku kwiatowych i moich ulubionych gałązek (FLOWERS AC3 i WINTER LEAVES):

I used the set WREATH MG1, of course. And some flowers and my favourite branch dies (FLOWERS AC3 and WINTER LEAVES), as well: 



Napis jest z wykrojnika DLA KOCHANEJ MAMY:

The sentiment is from DLA KOCHANEJ MAMY die:


I jak Wam się podoba? Tę kartkę, dla mojej osobistej Mamy, przygotowałam razem z córką, miałyśmy dużo dobrej zabawy przy jej tworzeniu :)

How do you like this card? I made it for my mother, with my daughter - with these dies we had so much fun creating it :)


Ściskam Was!
ushii

Hugs!
ushii

Wykorzystane materiały: / Supplies:

http://rosyowl.com/index.php?id_product=83&controller=product&id_lang=2 http://rosyowl.com/index.php?id_product=72&controller=product&id_lang=2

http://rosyowl.com/index.php?id_product=77&controller=product&id_lang=2 http://rosyowl.com/index.php?id_product=50&controller=product&id_lang=2

6 komentarzy:

  1. Wow wyglada meeega😍 teraz zdradź gdzie kupiłaś bazę? Kartka jest oryginalna i nietuzinkowa!😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Kartka ogromnie mi się podoba ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Kartka ogromnie mi się podoba ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda, ciekawy pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziabaa, baza jest ze sztywnej folii po prostu, np takiej do laminowania, albo grubszej okładkowej :)
    Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń