piątek, 26 października 2018

Na każdą okazję
For every occasion

Witam Was serdecznie .
Powoli do naszych pracowni wkrada się klimat bożonarodzeniowy, jednak ja go jeszcze nie czuję:). (Co zresztą widać w mojej dzisiejszej pracy)
Tradycyjnie już kwiaty wykonałam z białego foamiranu zabarwionego pastelami olejnymi. Kompozycję kwiatową wzbogacają niezastąpione listki,wianuszek i uwielbiany przeze mnie pasek z napisem „dla ciebie” . Użycie go nadaje naszej pracy uniwersalności i sprawia, że kartka nasza pasuje  na wiele okazji.


Hi everyone.
A  Christmas atmosphere is sneaking slowly into my workshop.But I haven't felt it yet. You can see it in my newest craftwork. I made these lovely flowers using white foamiran which was coloured with oil pastels. This floral composition is enriched with irreplaceable leaves,  a wreath and my favourite inscription 'For You'. It makes my card more universal and you can use it for almost all occasions.





Użyłam:
I used:


    
Uściski:)
Hugs:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz