wtorek, 13 listopada 2018

Brand Ambassador - Agata Lenc-Brol

Witajcie :)  Dziś kolejna porcja moich prac z ostatniego miesiąca z wykrojnikami Rosy Owl. 
Kartka świąteczna z wieńcem poinsecji. Dodałam listki i napis z Rosy Owl.

Hello :) Today new portion of my works from last month with Rosy Owl dies.
Christmas card with a wreath of poinsettias. I added leaves and an inscription from Rosy Owl.







Kolejna kartka z wiankiem, tym razem z turkusowymi poinsecjami. Użyłam drobnych zimowych gałązek.

Another card with a wreath, this time with turquoise poinsettias. I used small winter twigs.



Stonowana kolorystycznie kartka świąteczna. Duża biała poinsecja powstała z wykrojników Rosy Owl. Pokryłam ją sztucznym śniegiem i brokatem. Dodałam także fragmenty wianka.

Color-tone Christmas card. A large white poinsettia was created with Rosa Owl dies. I covered it with artificial snow and glitter. I also added fragments of this wreath.





Bardzo prosta kompozycyjnie kartka. Użyłam świątecznego wianka Rosy Owl oraz uroczej małej choinki.

A very simple composition card. I used the Rosy Owl Christmas wreath and a charming little Christmas tree. 






Użyłam/I used

Wianek zimowyWesołych, Radosnych, Magicznych ŚwiątWinter Leaves
PoinsecjaChoinki 


Pozdrawiam/Greetings :)

1 komentarz: