środa, 20 lutego 2019

Pudełeczko
A gift box

Witajcie kochani!
Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim najnowszym projektem dla Rosy Owl - małym pudełeczkiem na prezent. Kwiatki i listki jak zawsze zrobiłam z foamiranu, wykorzystując następujące zestawy wykrojników: Kwiatki AC1, Kwiatki AC2 oraz Hortensje. Do udekorowania pudełeczka, jak również do nadania obiętości mojej kompozycji wykorzystałam piękne metale, sizal w kolorze naturalnym, tekturkę oraz kilka elementów wyciętych przy pomocy wykrojnika Listki tropikalne. Projekt wykończyłam dodając malutkie art stones. Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu.
Miłego dnia!

Hi everyone!
Today I would like to share with you my newest project for Rosy Owl - a small gift box. As always, I made foamiran flowers & leaves using fantastic Rosy Owl dies: Flowers AC1Flowers AC2 and Hydrangeas. To decorate my box and to add some dimension to my composition I decided to use gears, natural sisal, embossed laser cut chipboard and elements from the Tropical Leaves dies set. I finished my design by adding tiny art stones and black and white splashes. I hope you like my box.
Have a great day and thank you so much for stopping by.







Użyłam:
I used:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz