środa, 24 czerwca 2020

Brand Ambassador - Ushii

Hej!
Widzieliście już upominek jaki ma dla was Rosy Owl, czyli śliczne wianki do druku? Wystarczy wydrukować, złożyć kartę na pół i już macie gotowe proste i ładne kartki na pierwszą komunię czy wesele! Ale - oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by użyć ich też w bardziej kreatywny sposób :) Spójrzcie na mój dzisiejszy projekt!

Hello!
Have you seen new Rosy Owl's free digital IHS wreaths? You just can print and fold it and that's it - easy and pretty cards for the First Communion, wedding and so on - ready! But, of course, you can use them in more creative way, too... Look at my today's project!


Wydrukowałam jeden z wianków dwukrotnie i wycięłam je nożyczkami. Potem przygotowałam akwarelowe tło w pasujących odcieniach zieleni i przykleiłam na nim wycięty wianek, dodając gdzieniegdzie druga warstwę gałązek. Całość uzupełniłam gałązkami z zestawu Winter Leaves (i oczywiście napisem IHS) i... myślę, że ta kartka nie potrzebuje już nic więcej :)

I printed one of the wreaths two times and fussy cut it. Then I made my watercolor background in matching green tones and adhered my wreath to it. I added some branches from Winter Leaves set  (plus IHS diecut) and... I think that this card doesn't need anything else :)





Uściski! Hugs!
Ushii



Wykorzystane materiały: / Supplies:

https://rosyowl.com/index.php?id_product=101&controller=product&id_lang=2 https://rosyowl.com/index.php?id_product=83&controller=product&id_lang=2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz