sobota, 30 października 2021

Moc życzeń
A bunch of wishes

Cześć!

Przygotowałam na dzisiaj kartkę z uroczymi misiami koala. Idealnie wpasowały się tutaj liście z zestawu tropikalnego. Nie byłabym sobą, gdybym nie przemyciła tu również paprotki i mojej ulubionej folkowej serwetki. Kompozycję uzupełniłam paskami z przeszyciami, a jeden z nich wykorzystałam jako tło dla napisu.
 
Hey!
 
I have prepared a card for today with cute koala bears. Leaves from the tropical set fit perfectly here. I wouldn't be myself if I hadn't smuggled ferns and my favorite folk napkin here as well. I complemented the composition with stripes with stitching, and I used one of them as a background for the inscription.
 
 





 
Użyłam: 
I used:
 
Listki tropikalne Paprotka GM Serwetka Folk Pasek - z przeszyciami
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz