poniedziałek, 20 marca 2023

Wiosenne jajo
Spring egg

 Witajcie!

Czy Wy również wyczekujecie wiosny? Ja już nie mogę się jej doczekać! Postanowiłam zatem przywołać ją dekoracjami w kolorach pastelowych z kwiatuszkami, które wycięłam z filcu za pomocą wykrojników  KWIATY AC3. Przyszyłam im drewniane guziczki i dodałam wycięte LIŚCIE EGZOTYCZNEPAPROCI tym razem z foamiranu.  Mój dom będzie teraz kolorowy!

Hello! 

Are you also waiting for the spring? I can't wait! So I decided to summon the spring with pastel  decorations with flowers cut out of  felt with the use of  FLOWERS AC3 dies. I've sewn wooden buttons on topand added TROPICAL LEAVES and FERN GM cut out of foamiran this time. My home is now colorful!







Do wykonania pracy użyłam:

I used:

 


Miłego dnia!

Have a nice day!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz