wtorek, 8 listopada 2016

Dla Ciebie
For you

Witajcie :)
Dziś przygotowałam dla Was dwie kartki, bliźniaczo podobne w bardzo energetycznych kolorach,
tak na przekór szarościom, jakie zapanowały wokół.
Wykorzystałam napis Dla Ciebie,
listeczki moje ulubione, ponieważ pasują do każdej kompozycji,
współgrają z każdymi kwiatami
oraz wykrojniki kwiatki AC1, których użyłam do zrobienia różyczek.

Hello :)
I've got two cards for you. Almost the same in very energetic colours
in defiance of greys which set in around us.
I used writing Dla Ciebie,
my favourite leaves because they fit every composition
and tone in every flower
Flowers AC1 - used to make roses.






W pracy wykorzystałam:
In work I used:

Kwiatki AC1  Listki wodne Dla Ciebie

Serdecznie dziękuję za odwiedziny, życzę miłego pozytywnego dnia :)
Thank you so much, have a nice and positive day :)
AgaC


2 komentarze: